Onze visie

  • Vastgoedbeheer maar anders

    Vastgoedbeheer vergt vaak veel tijd en energie. Eigenaars en rentmeesters moeten autonoom en productief zijn in hun vastgoedbeheer, willen ze betere relaties met hun huurders opbouwen. Daarom ontwikkelden we Smovin.


Onze oplossing

  • Intuïtieve toepassing

    Vastgoedbeheer kan complex zijn en veel inefficiënte processen omvatten. Daarom riepen we Smovin in het leven, een slimme oplossing die de taken automatiseert, de workflows stroomlijnt en u helpt bij uw vastgoedbeheer. Of u nu eigenaar of rentmeester bent, ons motto luidt steeds: eenvoudig, snel en intuïtief.

Ons team

Het avontuur begon in 2017, toen Michael, Jim en Alexis hun krachten bundelden om Smovin te lanceren. Vandaag zijn we een 18-koppig team dat al meer dan 500 eigenaren en rentmeesters heeft geholpen om hun vastgoedbeheer te vereenvoudigen.

Vervoeg het team!

Ons team groeit elke dag en is steeds op zoek naar mensen met dezelfde ambities.
Michael Philippart de Foy
Co-founder & CEO
Jim Hees
Co-founder & Business developer
Alexis Philippart de Foy
Co-founder & CTO
Clothilde Lesplingart
Product Manager
Alexia Dubail
Junior Product Owner
Victor Taleb
Full-stack developer
Matthieu d'Oultremont
Full-stack developer
Marie Hargitt
Full-stack developer
Eva Thora Karlsdottir
Full-stack Developer
Vladimir d'Ursel
UX UI Designer
Florence Robert
Marketing Specialist
Maïté Cluydts
Marketing Manager
Jonathan Boils
Head of Sales
Corentin Jacobs
Account Manager
Tessa Minne
Account Executive
Victorien Loiseau
Sales Development Representative
Randy van den Assem
Business Development Representative
Ellen Lacante
Customer Success Specialist
Pauline Marchand
Customer Success Specialist

© Copyright 2021 Smovin. All rights reserved.